Wednesday, May 30, 2012

::.ADIK::.

hai blog... nice to meet you again... hari ni saya datang bawak crita pasal adik... muhammad azim jamli.. hahah... tiba2 tingat adik... post ni mmg ditujukan untuk adik... malu rasanya nak ucapkan langsung... tapi hari ni...saya dengan gembiranya ingin ucapkan... terima kasih kat adik... sebab sudi anggap saya sebagai kakcik kepada anda... saya sangat menghargai itu... adik memang selalu buat saya rasa dihargai... apa pun kisah yang sedih datang dlm hidup saya... saya yakin adik akan selalu ada untuk saya... terima kasih kepada adik sbb sudi jadikan saya sebagai sebahagian dr keluarga adik... saya sangat menghargainya... andai saat ini adik tahu.. saat ini saya merasa sangat kesepian... apatah lagi sem 5 akan bermula tidak lama lagi... saya bingung sebnarnya... entah kenapa saya rsa disisihkan... saya tidak lagi punya sesiapa di uitm... saya tahu...saya tidak penting... apatah lagi saya tidak layak utk dihargai... hehehe...tp mujurla adik ada... saya rasa ada sedikit kekuatan untuk ke uitm lagi... saya juga tak tahu kenapa saya boleh berfikiran seperti ini... mungkin sekarang ini,mcm2 mslh yg saya rasa... bukan masalah dengan family... tp masalah dengan kawan2.. saya tak kuat untuk hadapinya... andai masa cpt berlalu... saya ingin habiskan diploma dengan cepat... semoga semua rasa ini juga akan turut lebur bersama masa... alangkah indahnya... adik..byk yang ingin saya kongsikan bersama anda... tapi tidak mungkin secara langsung... kerana saya tahu saya tidak mungkin mampu utk ungkapnya bila depan2.. hahaha...saya ni pemalu orangnya... argh....stress!!!! kenapa dengan saya ni...entah...saya pun tidak pasti... yang pasti saya rasa semua ni... semua yang tak ingin sy rasa... haha...kalau lah adik baca post ni... saya nak adik simpan je erk...jangan kongsikan dengan sape2.. cukuplah hanya kita berdua yang tahu... cukuplah hanya adik yang tahu betapa beruntungnya saya punya adik seperti anda.. hope u also feel like that...

No comments:

Post a Comment