Thursday, May 31, 2012

:::SI BAJU HIJAU:::

hai blogger...nice to see you again...
hari ini nak citer pasal jejaka berbaju hijau...
dia nampak sangat comel pakai baju tu...
baju feberet kaler aku tu...
tapi dia pakai ape pon nampak comel...
tak kira lah warna ape pon...
teruk aku ni kan...
tak habis2 usha org...
orang yang dah ade makwe pulak tu...
silap2 haribulan kene serang dgn makwe dia..
sory AHMAD...
TERusha pulak..
ape2 pon...
perasaan ni tak boleh di bendung...
aku tak boleh nak menipu...
aku tak nak jadi hipokrit...
lama2 aku dah boleh terima kalau kamu sudah berpunya...
tapi tak salah kan aku suka diam2..
aku tak kacau kau...
dan kau pun takkan tahu..
kalau kau tahu sekalipun,aku buat2 bodoh je la..
ngeee...sory la AHMAD's awek..
aku tak kacau pakwe kau...
aku cuma tgk diam2 je..
don't worry be happy...
tak luak pon kan...
dan yang tu je aku suka tgk...
hahaha...
aku tahu dia setia...
xpe2..aku tak ambik dr kau...
tak de niat pon nak rampas..
DAN BUKAN GAYAKU...
REBUT PACAR ORANG...
hahaha...lagu aliff aziz tibe2 kuar...
oke...just nak ckp tu je...
dia nampak sangat handsome pakai baju tu...
(BAJU DIA MACAM NI TAU...TAPI WARNA LG CANTIK DR NI)
(LEEZ JAA KATE,MUKA DIA ADA IRAS2 LEE DONG WOOK..HAHA)

No comments:

Post a Comment