Monday, June 4, 2012

:::LOVE THIS:::

Hello....
today i would to story about this
 
i love both of them...
nak tahu kenapa??
becoz they are so adorable..
aku suka...
ramai yang cakap dorang ni couple
EUNHAE COUPLE...
tapi bagi ak dorang cuma kwan..
yeah...just a close friend...
aku salute dengan persahabatan dorang..
sebab dorang ni dah lama kenal..
tp xde lah tanda2 gaduh setakat ni...
walaupun kata orang kalau kita baik 
sangat dengan seseorang tu kita boleh gaduh nanti,
tp dorang juga boleh buktikan kalau kata2 tu bukan lah tepat mana...
aku pon berharap dorang akan kekal kawan sampai bila2..
sbb dorang sangat sweet bila bersama...
erm maksud aku kawan..haha..
dorang berdua jugakla KADANG2 yang buat aku:
~lupakan segala msalah aku sekejap~
~gelak gila2 bila aku nangis~
~happy bila aku tengah sedih~
~rasa terhibur dengan telatah dorang bila aku sunyi~


erm..i just wanna see them always together...
and make me smile when i really need it..
i will always support DONGHAE n EUNHYUK oppa...
and also super junior...
ngeee...
PEACE NO WAR
:)







No comments:

Post a Comment