Wednesday, July 11, 2012

:::ERM ENTAHLAH:::

Hai blog...lama jugak tak datang sini...
siyes tak de mase sgt...
keje sekolah yang makin berlambak...
dengan test yng akn datang tak lama lagi...
buat aku takde masa nk luangkan kat kau...
masa aku ade pon aku bukak fb je...
lgpun tak de ape yang nak diceritakan kat kau lah blog..
tp hari ni aku de something nak citer..
psal hubungan...
tak kira lah hubungan ape sekalipun...
yang penting semua ni bg aku rumit...
erm,aku dah byk pengalaman...
tgk pada kawan2 aku yang da couple tu...
pening aku dibuatnya...
tp kan satu je perangai yang aku tak suka...
dan aku yakin psangan dorang pon pasti tak suka..
suka cri gaduh...
mende2 kecik pun nak besar2kan...
tak perlu doh...
kau dah matang...
dah tua dah pun...
bukan dak kecik lagi...
ssh lah kalau perangai kau mengalahkan anak sedare aku drjah 4..
buat malu je...
kalau aku jd pasangan ko mesti aku tension gile,.
erm entahla...pening aku dengan sikap manusia di sekeliling aku ni...
aku pun tak lah baik sgt...
dan aku berharap yng aku takkan jd macam dorang ni...
mcm2 ragam...macam2 gaya...aku stress jugak...
tp nk buat cane kan...
adat resam dlm kehidupan la tu...
tu jelah blog..aku nak citer...
sbb tu je yang aku tak puas hati sekarang ni...

No comments:

Post a Comment