Monday, July 23, 2012

:::BOSAN:::

Hai blog..
lama kan x citer or story2 kat sini...
sibuk sikit...
sikit je...dan aku menambahkan lagi sibuk tu...
minggu ni n minggu depan de test...
begini lah rutin untuk seorng pelajar...
xkan lepas dr semua tu...
and i hope i can do better than before...
i don't know..
aku tak nak meletakkan ape2 harapan pda test dan juga kuiz yang akan dtg..
tp INSYAALLAH aku akan buat yang terbaik...
today is 4th day berpuasa...
aku harap tahun ni aku dpt puasa penuh...
dan bykkan beribadah
hmm... ak nk jd orang yg lebih baik dr sebelum ni...
blog...ni nak bgatw...aku dah start balik dah...
start duk pk sal AY lg..
entah pape kan aku ni...
padahal dia sama sekali tak kenal aku..
kalau kenal sekalipun,mungkin dia akan pandang pelik kat aku...
sbb usha2 dia...
tp kan blog,aku tak buat pape pon...just usha je...
bg aku tu tak salah selagi aku tak mengganggu hidup dia..
tp tak tahu lah pndangan dia pada aku...
aku tak tahu macam mana dia boleh kenal aku...
tp aku tahu dia kenal aku...
dan aku tak pernah expect pon dia kenal aku...
aku kalau boleh bialah aku jd admirer dalam diam...
tak de niat nak sampai dia tahu..
tp dah kalau dia dah tahu...
i have nothing to do with that...
i'm not disturb him...
terpulanglah pda dia pulak kan...
tiba2 rasa nak balik lah blog...
nak duk ngan family...
especially bila bulan pose ni...
tak best lah bukak kat sini...
bosan makan lauk sama tiap2 hari...
kalau kat umah boleh pilih macam2
aritu time balik 2 hari..
ckp je nak makan pe..
smua mak ngan ayah bg...
tp kalau duk kat sini ish...
nk cri kuih pun susah...
adoi la
hmm rindu nye nk puasa kat umah...
kenapa lah aku lambat sgt habis ni..
aish stress tibe2
hehe..udah dulu lah blog...
tak tahu dah nak tulis ape...
stakat bolok2 kat sini bleh lah...
nk formal tak boleh la..
haha
tata..:)

No comments:

Post a Comment