Sunday, April 21, 2013

:::CUTI:::

Hai blog...
harini citer pasal cuti...
sebut pasal cuti...
sume org suka bila cuti...
tp ade jugak org ckp bosan...
begitulah jugak aku ni...
bosan jugak bila jd penanam anggur ni...
tp ape boleh buat...
nak cri keje...xde sape yg sudi ambik aku kje..
hahaha...padahal belum cuba,,,
kate org belum cuba belum tahu...
kalau kita tak cuba sampai bile pon xtaw...
tp ase mcm malas nk cuba...
sebelum tahu result ni...
ase baik aku duk umah dulu la...
nnti bila dh dpt result baru best nak mintak keje...
hah...harini aku pegi kelas teori and amali untuk dptkan lesen kete...
bapak bosan 3 jam dgr ceramah...3 jam duk menunggu tanpa buat pape...
tp dh lepas dh...tinggal nk beljar kete je...
nanti dapat lah ape yang aku nak kot...
aku nak pandai bwk kete...(jeles tgk org lain yang dh pandai..)
aku ni tak pandai2...sebab family sume guna kete auto...
so xboleh lah nk bljar dulu...ish2 kesian aku kan???
hahah...hah lagi satu blog...abang yang ajar tu hnsome gak la...
nak je aku buat x mlu tnye dia dah kawin ke belum...hahah...
gatal sekali sekala...tp aku tak buat pun...gile nak buat,,,
hmmm....tu jelah pasal lesen kete...
hhmmm...bru2 ni jumpe Y****...
terkejut jugaklah bila jumpe dia...
ingat dah tak jumpe dah bila hbs diploma...
tp betulah kate org...duk daerah yang sama....
opkos lah boleh jumpe...kebtulan....bukan suratan...ewah2...
ayat tak boleh blah...dah2 jangan nak mengarut....
kata nak lupakan dia...xpayah nk ingat2 lagi la...
nak cerita ape lagi ye???tu jelah kot...
xde ape yang menarik pun...just nak share benda ni kat kau blog...wink2
oke...dah...selamat malam n jumpa lagi...
anneyong...:)

No comments:

Post a Comment