Thursday, April 11, 2013

:::EXAM:::

Hai blog...
i just come back again...
today nak citer kalau aku dah hbis payper...
maksud dia dah hbs exam....
huuurraaaayy!!!!!
eh tunggu jap... belum boleh hurrraayyy lagi la..
sebab???sebab....sebab...erm sebab dia,aku takut lah blog...
bukan nak...mintak dijauhkan...tp takut sangat...
dengan last paper yang sangat susah...
tak tahu ape aku jwb...
harap sangat madam baik bagi markah...
boleh lulus dengan baik...
seram sejuk tiap kali aku fikir sal ni...
tp ape boleh buat...dah lepas pon...
aku just nak hbskan dip...
nak dapatkan sijil diploma....
nak konvo dengan jayanya....
nak banggakan ayah ngan mak...nk tgk dorang bahgia,..
tp mampukah aku???aku tak tahu jawapannya...
Harap sangat aku dapat keputusan yang baik...
nk cari keje pulak...nk try bekerja n rasa mcm mana situasinya...
kalau tak cuba tak tahu..
ehmmm...entahlah blog....tu jelah aku nak citer...
hah...tadi sempat jugak sedih2... sebab tak jumpa dengan geng2 dah...
pisah dengan rumate yg baik2..
hmm..bila lah boleh jumpa lagi....
mungkin degree pulak...haha....
OK...time too sleep...
nanti aku citer2 lagi kat sini eh blog....
hehe..

p/s: teringat ayat azim a.k.a adik sebelum balik tadi...thanks jugak sebab jadi adik untuk kakcik ni...:)

No comments:

Post a Comment