Friday, September 12, 2014

:::SETAHUN SUDAH:::

Hai belog...
dah dekat setahun aku ni tak jenguk sini...
mesti kau marah aku kan blog
bukan tak sudi luahkan kat sini dah...
cuma skrg dah takde masa nk buka internet
maklumlah busy kan...heheh
so malam ni aku nk citer skit...
bukan citer sikit..tapi citer banyak...
pasal hidup aku...pasal kerja...pasal ehemehem...
macam2 lah yang terjadi dalam hidup aku selama ni
for ur info blog, aku dah tak kerja kat stsn minyak tu lagi...
now aku dah kerja kat lain blog...tak perlu sebut kot nama company tu
cukuplah aku ckp kerja aku skrg ni lebih mencabar dari kerja kat stsn minyak tu
and now aku rasa dah nk separuh gila..tak smpai pon 3 bulan aku kerja kat sini...
penat dia bukan main...
tapi aku bersyukur sbb gaji dia lebih btter kot..hoihoi..alhamdulillah
setakat mana aku mampu bertahan, hanya ALLAH je yang tahu...
insyaALLAH aku cuba buat  yang terbaik ..bukan senang nak senang..
dan yang paling penting kerja aku skrg takde kaitan langsung dengan apa yang aku belajar dulu..
tapi takpelah kan..dah biasa dengar org ckp tak semestinya apa yang kita blajar tu la kita dpt kerja...
bru2 ni ada pegi kat tmpat aku blajar tu...mmg rindu tahap..hmm entah...rindu zaman2 jd student...
walaupun susah nk mati tp mde tu jugaklah yang kita rindu bila dah tak hadapi..
hmm blog..no more AYAZ tau...dia dah takde dlm kamus hidup aku..
so no more story about him...kalau dulu aku sibuk duk ambik tahu apa yang dia buat, now dah takde mase...dah tak nak fikir sal dia dah..sebab my fren ckp dia tgh bahagia..bhagia dengan awek dia..
so buat apa nk terhegeh2 kan kalau dia mmg tgh bahagia...takkan nak rosakkan kebahagiaan dia..
aku harap one day dia dengan awek dia tu,ke jinjang pelamin...ikhlas tau ni...bukan dendam atau apa pon..hehehe...sbb skrg sy dah ada ENCIK MIMPI...bukan encik mimpi penyanyi tu tau...ni nama panggilan yang aku panggil...haha...tapikan blog..aku ase skrg ni pon aku je yang terhegeh2...dia mcm tak suka aku...aku je suka dia..eh suka ke? suka laa..kalau tak, tak de maknanya aku nk whatsapp dia...nk bgtau tapi malu..haha..so biarkan je aku pendam perasaan ini...mcm tajuk lagu si shahir tu..hmm maafkan aku ye blog sbb mengarut malam2 kat sini...sbb bosan la aku muncul ni..wkakaka...ok la blog..dah takde mnde nk citer ni..kalau ada lagi, nnti aku jenguk sini lg..meh aku kasi satu lagu buat penghibur hatimu yang duka..hahaha.

ayuh tinggalkan dia...ayuh tinggalkan dia..:)

No comments:

Post a Comment