Thursday, November 14, 2013

:::BARU NAK UPDATE:::

Hai belog..selamat malam...
lama benor aku tak bertandang ke sini kan...
entahlah belog...sekarang mmg tengah sibuk...
tak sempat langsung nk bukak internet nk update pape pasal aku skrg ni..
but now ade lah mase sikit nk bercerita ni ha.,,
tu pun kalau sudi nk baca lah kan...
ha sekarang xde ape yang menarik pun...
aku kerja...kat mana?? oh kerja biasa2 je belog..
tak sehebat org lain yang kerja kat syarikat2 best...
but aku happy dengan kerja aku sekarang...
even kerjanya tak sama lgsg dengan ape yang aku beljar..
tapi aku bersykur lah sebab ALLAH S.W.T dah beri aku rezeki kat situ..
adalh jugak interview yg aku pergi but then sini jugak aku dpt...
dah mngkin rezeki aku kat situ...
aku bahagia...boss baik...anak boss pon baik...
banyak sangat dorang bantu aku yang tak tahu pape ni..
cuma pekerja2 kat situ la tak berapa nk ngam dengan aku..
tp xla semua...ada lah dua org yang selalu je cri slah aku...
but aku tak kisah janji kerja tu menyenangkan aku dan memudahkan urusan hari2 aku..
dekat dengan rumah...makan pun boleh balik umah...so jimat lah..xdelah boros...
gaji mmg tak seberapa...tp okey lah...
ramai kawan tanya kenapa tak sambung...
aku tak mampu nk jawab...  ada sebab2 tertentu yang mgkin org takkan faham...
aku tak mampu nak luahkan..hnya aku yang tahu...buat mse ni mmg xde lgsg terlintas kat hati aku nk smbg belajar lg...tp ada lah perasaan nk tgk buku mcm dulu...bila fikir2 balik kene hdap test,quiz presentation smue tu, aku tak rasa pun aku snggup nak hadapinya lg..
bukanlah tak nk smbg sbb result tak ok...result aku ok lah jugak..tp x se oke org lain...
sbb tu aku rasa aku tak mampu..hmm ngomong2 esok dah boleh nk ambik jubah dah...
guess what... 16hb dah nk konvo...hapy tu mmg happy..tp mcm serabutt skit sbb byk mnde nak kene buat..so i'm not so excited... tp tak lah tak excited lgsg..ni je kot konvo yang ak ad.. org lain ad lg konvo degree..aku dip jela ada..so aku kene lah pegi jugak..dulu ada jugak lah fikir nk buat pjj... but then aku fikir pulak sebenarnya bukan senang weh... takut tak dpt nk bhagi masa...
lagipun tak de course yang sesuai dengan aku yang dekat2...so tak nk ambik risiko... just go on je dengan ape yg aku ada skrg...kerja lain??? dalam pertimbangan..bukannya tak jeles tgk org keje sedap2...tp aku fikirkan keselesaan..jd belum fikir lg buat msa ni nk cri keje lain...
lgpun tak smpai hati nk bgtau boss nk berhenti cri keje lain... sbb dia baik... salah aku pun takdenye nk mrh2 tak tentu psal..that's why aku ni kene fikir byk kali before buat sesuatu keputusan... hmm tu jelah kot bnda yang aku nk cerita... mmg jrang sngat lah nk online guna lappy then update belog... so i will come back later... for other story...about what??? hmm maybe about boyfriend?? ha no... maybe something else..ahha...so see ya...:)

No comments:

Post a Comment